Välkomstmeddelande för din verksamhet

Denna smarta tjänst förbättrar verkligen kundupplevelsen för dina kunder som erbjuds att lyssna till ett trevligt välkomstmeddelande innan de kopplas fram till lämplig person i din organisation.

Välkomstmeddelandet kan anpassas efter tid på dygnet eller andra faktorer och skapar en personlig och professionell första kontakttjänst. Dina kunder får lyssna på ett kort välkomstmeddelande innan samtalet kopplas vidare till någon inom din organisation och är din verksamhet stängd för semester, ni är upptagna i andra samtal eller att ni kanske gått för dagen så kan olika meddelanden spelas upp för den inringande. Ingen installation behövs och samtal kopplas direkt till era ordinarie telefoner som ni angett i svarsgruppen.

  • Typiska vanlig välkomstmeddelanden är

  • Hej och välkommen till FÖRETAGET - vi tar strax emot ditt samtal

  • Vi har gått för dagen men är åter "i morgon" / "på måndag"

  • Just nu är vi upptagna i andra samtal - men dröj kvar så svarar vi så fort vi kan

Som vanligt så kräver vi inga bindande avtal med olika låsningar och du har frihet att avsluta när som helst. 

  • Välkomstmeddelande - Bas

    Ett generiskt välkomstmeddelande med manlig eller kvinnlig röst (Ai) och med ditt företagsnamn - eller ditt eget inspelade välkomstmeddelande.

    Tidsstyrning med dina öppettider.

    Via en liten webb-portal kan du administrera dina öppettider, ändra välkomstmeddelandet samt ange de telefonnummer som skall kunna svara samt dessas svarsordning.

  • Välkomstmeddelanden - Multi

    Multi ger dig även möjlighet att också ha flera meddelanden för inringande.

    Exempelvis:

    1. Välkommen

    2. Upptagna

    3. Gått för dagen*

    4. Semester**

    * Automatiskt efter schema

    ** Manuellt via webb-portalen

Välkomstmeddelande för din verksamhet

Denna smarta tjänst förbättrar verkligen kundupplevelsen för dina kunder som erbjuds att lyssna till ett trevligt välkomstmeddelande innan de kopplas vidare till mest lämplig person i din organisation

Välkomstmeddelandet kan anpassas efter tid på dygnet eller andra faktorer och skapar en personlig och professionell första kontakttjänst. Dina kunder får lyssna på ett kort välkomstmeddelande innan samtalet kopplas vidare till någon inom din organisation och är din verksamhet stängd för semester, ni är upptagna i andra samtal eller att ni kanske gått för dagen så kan olika meddelanden spelas upp för den inringande. Ingen installation behövs och samtal kopplas direkt till era ordinarie telefoner som ni angett i svarsgruppen.

  • Typiska vanlig välkomstmeddelanden är

  • Hej och välkommen till FÖRETAGET - vi tar strax emot ditt samtal

  • Vi har gått för dagen men är åter "i morgon" / "på måndag"

  • Just nu är vi upptagna i andra samtal - men dröj kvar så svarar vi så fort vi kan

Som vanligt så kräver vi inga bindande avtal med olika låsningar och du har frihet att avsluta när som helst. 

Välkomstmeddelande - Bas

Ett generiskt välkomstmeddelande med manlig eller kvinnlig röst (Ai) och med ditt företagsnamn - eller ditt eget inspelade välkomstmeddelande.

Tidsstyrning med dina öppettider.

Via en liten webb-portal kan du administrera dina öppettider, ändra välkomstmeddelandet samt ange de telefonnummer som skall kunna svara samt dessas svarsordning.

Välkomstmeddelanden - Multi

Multi ger dig även möjlighet att också ha flera meddelanden för inringande.

Exempelvis:

  1. Välkommen

  2. Upptagna

  3. Gått för dagen*

  4. Semester**

* Automatiskt efter schema

** Manuellt via webb-portalen

Tillval (kommande)

  • Knappval

  • Utökad information i olika nivåer

  • Ringer tillbaka

  • Kö-plats

  • Telefonist

  • AI

  • Verklig (extern)