Vanliga frågor

Här hittar du svar på typiska frågor om e-SIP.

Kan jag använda e-SIP på min mobil?

Ja, du kan använda e-SIP direkt via webbläsaren på din mobil om du vill ringa.

Ett bättre alternativ är dock att ladda ned en "Softphone" från Appstore eller google Play och att använda den som en "extra" telefon i din mobil. Läs mer om detta här

Behöver jag installera något från Appstore?

Nej, för flera av våra funktioner så använder vi den moderna PWA-teknologi för att ge app-funktioner online.

Dock föreslår vi att du laddar ned en softphone om du vill använda din mobil för själva samtalen. Läs mer om hur du använder en mobil softphone här

Finns det långa bindningstider?

Nej, e-SIP erbjuder enkla avtal utan långa bindningstider, förutom på vissa tjänster såsom när man abonnerar på något av  våra "Telefonnummer" som har olika bindningstider. Läs mer här

Hur kan jag kontakta e-SIP för mer information?

Du kan nå oss på telefonnummer via mail till info@e-sip.se.

I supportäreenden kan du även ringa oss på vårt betalnummer (0900 670 9950) och som kostar ca 10 kr / min.