e-SVAR

Behöver du en enkel men väldigt effektiv hantering av samtal och som ger ett välkomstmeddelande till dina inringade kunder samt sedan styr samtalet till dig, din ringgrupp, ditt e-SVAR (IVR) eller kanske ber kunden lämna ett meddelande "efter pipet"

Med tjänsten e-SVAR får även mindre (och även större) verksamheter möjlighet att kunna hantera sina kunder på ett sätt som vanligtvis kräver dyra och avancerade telefonväxlar. I tjänsten ingår de vanligaste funktionerna  såsom välkomstmeddelande, knapptryckningar till olika delar av företaget, öppettider och schemaläggningar, etc. Man kan även välja till möjligheten att koppla samtal vidare till extern svarstjänst där en trevlig telefonist pratar med den inringande och kan ta noteringar etc.
Allt detta sköts enkelt i vår helt webbaserade IVR (Interactive Voice Respons) och själva samtalen kopplas enkelt fram till existerande mobila eller fasta telefoner.
Inringande till IVR'ens telefonnummer möts av ett välkomstbesked -> knappval -> framkoppling (till lämplig telefon för att ta samtalet)

e-SVAR

Mobil

Denna paketering passar företag som önskar erbjuda en välkomsthälsning samt därefter en enkel framkoppling till den egna telefonen där man svarar som vanligt.

Olika välkomsthälsningar kan erbjudas inringande och kanske beroende på om du håller öppet eller har stängt. Du besvarar dina samtal genom att trycka siffran "1" för att undvika att dina samtal kan råka hamna i ditt privata mobilsvar samt att du kanske även vill kunna koppla samtal som du inte hinner med att besvara till en externt svarstjänst eller till någon kollega.

För att ringa från ditt "e-svar" så ringer du från din vanliga telefon men via ditt "e-SVAR.

e-SVAR

Grupp

Denna paketering passar företag som önskar besvara samtal i framförallt en svars-grupp där deltagarna har möjlighet att både logga in och logga ut sig. 

Olika välkomsthälsningar kan erbjudas inringande, beroende på om du håller öppet eller kanske har stängt. Du besvarar dina samtal genom att trycka siffran "1" för att undvika att dina samtal kan råka hamna i ditt privata mobilsvar samt att du kanske även vill kunna koppla samtal som du inte hinner med att besvara till en externt svarstjänst eller till någon kollega.

För att ringa från ditt "e-svar" så ringer du från din vanliga telefon men via ditt "e-SVAR.

e-SVAR

Kö och Knappval

Denna paketering passar både för tjänstepaketen "Mobil" och "Grupp" och är är ett tillägg där samtal kan kopplas fram till andra ringgrupper, telefoner eller kanske till en extern telefonist som svarar i enligt med ert önskemål.

Denna tjänst kostar 195 kr per månad och om du önskar använda vår telefonist så kostar den enl nedan. Självklart kan du koppla samtal till någon egen telefonist eller annan som svarar hos er.

Vår Telefonist kan självklart ta noteringar eller koppla samtal vidare i enlighet med vad du önskar.

Du betalar en fast månadsavgift där 20 samtal ingår samt ett tillägg för eventuella extra samtal utöver samtal som ingår.

Exempel på val för ditt e-SVAR

Namn E-post Meddelande
Meddelande (vid status = öppet och ledig agent)
Hej - Välkommen till "företaget ABC" - vi tar strax emot ditt samtal
Hej - Vi besvarar strax ditt samtal
Meddelande (kontor = stängt)
Hej - Vi har gått för dagen - Välkommen åter
Hej - Vi har semester tom "datum abc" - Välkommen åter
Upptaget
Hej - Just nu är vi lite upptagna - men vänta kvar så tar vi strax emot ditt samtal
Hej - Vi har ingen möjlighet att besvara ditt samtal just nu - vänligen återkom lite senare
Skicka din "prova på" till oss 

Med tjänsten “Web-IVR” får även mindre verksamheter möjlighet att kunna hantera sina kunder på ett sätt som vanligtvis kräver avancerade telefonväxlar som har möjligheter att konfigureras för att leverera olika välkomstmeddelande, knapptryckningar till olika delar av företaget, öppettider och schemaläggningar. påloggade agenter, etc.
Allt detta sköts enkelt i vår helt webbaserade IVR (Interactive Voice Respons) och själva samtalen kopplas enkelt fram till existerande mobila eller fasta telefoner.
Inringande till IVR'ens telefonnummer möts av ett välkomstbesked -> knappval -> framkoppling (till lämplig telefon för att ta samtalet)